Αναγνώστες

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Θα πρέπει να διαβάσουμε ξανά τον Πασουκάνις Έτσι βαθιά που μπλέξαμε δεν ξέρεις τι να κάνεις



Έκρυψα την  αγάπη μου σε ένα μικρό στιχάκι
Και ύστερα το αντέγραψα σένα παλιό στικάκι
 Το αρχικό το έχασα ,έχασα  και το άλλο
Και μουμεινε η αγάπη μου μοναδικό Ρεγκάλο


 Αναρωτιέμαι αν θατο βρει  εκείνη η Ζωίτσα
-που  θύμιζε ανεκαθεν  την θειά μου την Πιπίτσα
Κι έτσι που είναι Αδέκαστη και θέλει να δικάσει
 Μου πάρει την αγάπη μου και την καταδικάσει

Έτσι που καταντήσαμε με τούτα τα στικάκια
 Φοβάμαι θ’απαγορευτεί να  γράφουμε στιχάκια
Θα πρέπει να διαβάσουμε ξανά τον Πασουκάνις
 Έτσι βαθιά που μπλέξαμε  δεν ξέρεις τι να κάνεις   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Έρωτας του Προυστ: Σουάν , Οντέτ

 OCTAVIO PAZ Η ΔΙΠΛΗ ΦΛΟΓΑ Έρωτας και ερωτισμός( 1993)  Μετάφραση ΣΑΡΑ ΜΠΕΝΒΕΝΙΣΤΕ,  ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΑ ΕΞΑΝΤΑΣ-ΝΗΜΑΤΑ 1996  Σελ ,58 ,59 ,60   Ο...