Αναγνώστες

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΜΟΥ ΠΙΣΩ …απο τη silia

ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΜΟΥ ΠΙΣΩ …

αποσπασμα

 

Θέλω να ακούω τερετίσματα , θροΐσματα , γουργουρητά περιστεριών ,  κελαρύσματα ρυακιών … το βούισμα της μέλισσας … Θέλω να ακούσω τον λυγμό του κλαρίνου , να αντηχεί μέσα στην χαράδρα .
Θέλω να ξαναζήσω την αίσθηση εκείνη που έχεις όταν ξαπλώνεις πάνω στα χαμομήλια και προσπαθείς να κοιτάξεις τον ήλιο … Θέλω να θαμπώσουν τα μάτια μου απ’ τον μαρτιάτικο ήλιο …
Θέλω άσπρα συγνεφάκια να περνούν πάνω μου … Θέλω να ξανατρέξω ξεθεωμένη και να πέσω σε μια αγκαλιά … Θέλω να κρατήσω στην αγκαλιά μου , κάτι τρυφερό και αθώο …
Θέλω να φταρνιστώ τρελά απ’ τις μυρουδιές … Να πρηστούν και να κοκκινίσουν τα βλέφαρά μου από την γύρη που πλανιέται … Να δακρύσουν τα μάτια μου και όταν εκείνος με ρωτάει “γιατί κλαίς?” να απαντώ “δεν κλαίω … η Άνοιξη φταίει … πάντα την Άνοιξη , δακρύζω” …
Θέλω να φτιάξω ένα στεφάνι από κρινάκια και να το αποθέσω στα μαλλιά Της .
Θέλω να συνοδέψω σαν μέλος του πολυπρόσωπου θιάσου της , την θεά Αρμονία , την μάνα της Άνοιξης  και να γίνω ένα με τους τραγοπόδαρους Πάνες , τα ξωτικά και και τις νεράιδες …
Θέλω μέσα στην έναστρη κρύα (ακόμη) νύχτα της , να ψάλλω με ό, τι δύναμη αφήσατε στα πνευμόνια μου το “Ω γλυκύ μου Έαρ” …
-----------------------------------------------------
κι ενα δικο μου σχόλιο 
 αγαπημένη Σιλια μόνοι μας φτιαχνουμε τον κοσμο μας.. Το κακό ερχεται απ εξω και φωλιαζει μεσα .. Και μετα το ξαναβγαζουμε εξω σε ενα φαυλο κυκλο μιζεριας
Το κακό ειναι ευκολο: απευθυνεται στους φοβους μας , τις φοβιες , την αγωνια , ,την οργη την μνησικακια ..
Το καλό θελει προσπαθεια . Καταρχήν το καλό δεν υπάρχει : Το φταχνουμε .. Δεν υπάρχει ο τελειος τοπος του καλου.. Υπάρχει ομως η Καλοσυνη.. Οσοι ισχυριζονται οτι ξερουν τον τοπο του καλου μπορουν να δικαιολογησουν τα φρικτοτερα εγκληματα – και να τα κανουν.. Ομως η καλουνη στεκεται στα μικράπραγματα .. Η καλοσυνη ξερει να αναδεικνυει το καλό μεσα απο την κοπρια του κακου.. Η καλοσυνη συνδεεται με τα ωραια συναισθηματα ..: Την χαρά , την ελπίδα την προσμονή , την ανοχή , την αγαπη
Χρειαζομαστε οσο ποτέ την καλοσυνη..Εχουμε ξεχασει τι σημαινει η φραση : Να ενας καλός ανθρωπος .. Πρεπει να το θυμηθουμε ..να θυμηθουμε την μαγική δυναμη της καλοσυνης…
Η καλοσυνη σημαινει να βρισκεις την ομορφια στο τωρα , τηνελπίδα στην Νυχτα ,την αγαπη μεσα στο σωμα της θλιψης ..
Παρε κιενα τραγουδακι που βρηκα για σενα ..
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 Η ΛΑΚΑΝΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗς ΡΑΦΗΣ ( στον κινηματογράφο Σελ.411,412,413  SUSAN HAYWARD ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Ρίτα Κολαΐτ...