Αναγνώστες

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

αφιερωμένο στην Αγαπητη μου Μπερνιδα την Λεβεντιά

2 σχόλια:

Νοσφεράτος είπε...

''συγγνώμη επειδή απλά είπα στον Νοσφεράτο που ως συνήθως ήρξατο χειρών αδίκων για δικούς του λόγους που δεν με ενδιαφέρουν ,πως η “αναφορά του ” σε μένα ,η αναφορά και όχι ο ίδιος, πρόσεξε το, δεν αξίζει καμιάς απάντησης! Επομένως ότι είπα μέχρι εδώ και δεν θα επανέλθω ξανά , ισχύει απόλυτα ! Όποιος κάνει ότι δεν καταλαβαίνει και δεν ανασκευάζει τον αφήνω στην κρίση των αναγνωστών!''
τι να σου πώ ρε Νικαλφα ..''ως συνήθως ήρξατο χειρών αδικων ''
η ,''η αναφορά και όχι ο ίδιος, πρόσεξε το, δεν αξίζει καμιάς απάντησης''
Οποιος εχει ματια ας παει να δει στο εν λόγω ποστ και να δει και ποιος ήρξατο χειρών αδικων ''
και ποιος ειπε πρωτος ''η αναφορά και όχι ο ίδιος, πρόσεξε το, δεν αξίζει καμιάς απάντησης''
Αλλά ειναι κατανοητον οτι ψαχνεις ευκαιρια για καυγά ..Κριμα που παρολιγο να σσε ..σμπαθησω
Δεν σας κανω την χαρη παιδες .παιξτε Μονοι..

Νοσφεράτος είπε...

ΚΙ ΕΝΑ ΣΧΌΛΙΟ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑ ΣΤΟΥ ΠΑΠΟΥΛΗ
1. Απο οτι βλέπω προσπαθεις τωρα να μου φορτωσεις και διασπορά ..ψευδών ειδησεων ..(καποιον μου θυμιζεις εδω)
βεβαια οποιος παει στο επιμαχο ποστ θα δει ποιος εβαλε πρωτος την…ειδηση (και καλά εκανε μια που υπήρχε και κυκλοφορουσε σε πολλά Μπλογκ και με πρωτοβουλια του Κυριου Καμμένου..
Την ανασκευή την εκανα στο Μπλογκ μου ..Παρεμπιτοντως αντιλαμβανομαι ολο και περισσοτερο την αξια του Βαρουφακεως ο οποιος ξεκαθαριζει οτι ο Hayek ητοι ο ακραιος νεοφιλελευθερισμος θα ηταν υπερ της στασης πληρωμών .Μακραι να μπορουσαν να αντιληφθου την αντιφαση οι ..αριστεροι της Δραχμής( οτι δεν παει να ειναι Και Κευνσιαννοι και Κρατιστες και Χαυκικενιανοι..)
2. Στον Νικαλφα: Οποιος παει να δει στο επιμαχο Ποστ ( πρν σβυσει ο Μπαλτας – δεν ξερω αν ηδη εσβυσε ) θα δει ποιος ..ηρξατο χειρων αδικών .
α) γραφεις σε αλλο ιστολογιο κατά του αγαπητου μου Λασκαράτου
β) σουλεω οτι αυτο δεν ειναι σωστο γ) απαντας με ενα απαξιωτικο για την αποψη μου και ενα βιντεο του Ζουγανέλη κοροιδευτικό για μένα
δ) απαντώα κριβώς στον ιδιο τόνο και μέ ενα Βιντεο του Βαμβακάρη κοροιδευτικό για σενα κ.ο.κ Φυσικά το διασκεδαζα και δεν το θεωρουσα και τιποτε σπουδαιο ..

Το οτι θαρθεις εκ των υστερων καιθα μας κανεις τον ..πληγωμένον ..ειλικρινά δεν το περιμένα .. Χανω πάσα ιδεα . Αλλά τεσπα
Μικρο το κακό..

3. Περι Λινκιων και βιντεακιων.. Το ποστ κυλουσε μια χαρά.. Το διασκαδαζαν ολοι εκτος των συνηθων.. Τωρα να σε πειραζει κι αυτό ( το οτι ανεβαζουμε λινκ .. και βιντεακια τι να σου πώ) Στο δικο μου δεν γινεται Στα Μπλογκ της Γκουγκλ δεν μπαινουν βινετακια )
4. Περι αυτών που και πάλι απειλησαν οτι ..θα πώ τον ..Δεσποτη Παναγιωτη δεν εχω να πώ πλεον τιποτε. Ανιατοι(ος)
5. Μπερνυ ΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ λεβεντια μου
6. οΠΩς ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙς ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΥ ΣΧΌΛΙΟ . αν θελετε νσυνεχιστε στο ιδιο μοτιβο.. Αν θελεις ελα στο Μπλογκ μου να τα πεις αυτά η οτι θελεις .. Θα απαντηθεις βεβαια αναλογως .
Αυτά

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ  Οι νέοι ίσως δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι αυτά που λέμε τώρα Άυλα στο facebook στη δεκαετία του 70 τα λέγαμε εν σώματι στα πηγ...