Αναγνώστες

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

"Τί θ' απογίνεις, Θέ µου, αν πεθάνω..." /∞ Α π ε ι ρ 8/υπεροχο

 "Τί θ' απογίνεις, Θέ µου, αν πεθάνω..."


Rainer Maria Rilke

ΕΞΙ ΠΟΙΗΜΑΤΑ 
"Τί θ' απογίνεις, Θέ µου, αν πεθάνω..."


Τι θ' απογίνεις, Θε µου, αν πεθάνω;
Εγώ ειµαι το κανάτι σου (αν σπάσω;)
Εγώ ειµαι το ποτό σου (αν πικράνω;)
Εγώ ειµαι το έργο σου και το ένδυµά σου,
µαζί µου θα χαθεί το νόηµά σου.
Αλλού δεν πρόκειται να βρεις µια στέγη άλλη
να σε δεχτεί µε λόγο απλό, ζεστό.
Θα σου λυθεί απ' το πόδι το σανδάλι
το µεταξένιο σου, που είµαι εγώ.
Το πανωφόρι σου πια θα σ' αφήσει.
Το βλέµµα σου, που στο πλευρό µου
το είχα πάντοτε εγώ προσκέφαλό µου,
µάταια τριγύρω ώρα πολλή θα µε ζητήσει –
κι όταν ο ήλιος τελικά γείρει στη ∆ύση,
σε ξένης πέτρας αγκαλιά θα ξενυχτήσει.

µετάφραση: Κ. Κουτσουρέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ  Οι νέοι ίσως δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι αυτά που λέμε τώρα Άυλα στο facebook στη δεκαετία του 70 τα λέγαμε εν σώματι στα πηγ...