Αναγνώστες

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Όχι , καμία ζωή , καμία φυσικήδύναμη, δεν θα μπορούσε να είναι πέραν του Καλου και του Κακού. Εκείνο που πρεπει να πούμε είναι ότι κάθε ζωή , του ζώου άνθρωπος εξίσου, είναι εντεύθεν του Καλού και του Κακού/απο το Alain Badiou. H Ηθική : Δοκίμιο για τη συνείδηση του Κακού.

απο το Alain Badiou. H Ηθική : Δοκίμιο για τη συνείδηση του Κακού. Μετάφραση Β Σκολίδης . Κ . Μπομπας Scipta (1993).1998 σ 67

Έτσι νοούμενο είναι φανερό πως το ζώο άνθρωπος δεν εξαρτάται «καθ εαυτόν »απο καμία αξιολογική κρίση . Είναι αναμφίβολο ότι ο Νίτσε  έχει δίκιο, από τη στιγμή που ορίζει την ανθρωπότητα  με γνώμονα  τη ζωτική της ισχύ, όταν δηλώνει πως είναι ουσιαστικά αθώα , αμέτοχη η ίδια στο Καλό και στο Κακό. Η χίμαιρα του συνίσταται  στο ότι φαντάζεται μια υπερανθρωπότητα που να επανέρχεται στην αθωότητα,όταν βρεθεί απελευθερωμένη από την καταχθόνια επιχείρηση εξουθένωσης της ζωής που απεργάζεται η δυνατή μορφήτου Ιερέα . Όχι , καμία ζωή , καμία φυσικήδύναμη, δεν θα μπορούσε να είναι πέραν του Καλου και του Κακού. Εκείνο που πρεπει να πούμε  είναι ότι κάθε ζωή , του ζώου άνθρωπος εξίσου, είναι εντεύθεν του Καλού και του Κακού
σ 67

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ  Οι νέοι ίσως δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι αυτά που λέμε τώρα Άυλα στο facebook στη δεκαετία του 70 τα λέγαμε εν σώματι στα πηγ...