Αναγνώστες

Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

ΑΓΑΠΗΜΈΝΗ ΡΙΤΑ (ΣΤΟΝ CELIN)







Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής, Κοριός
Πρώτη εκτέλεση: Ρίτα Σακελλαρίου
Άλλες ερμηνείες: Χαρούλα Αλεξίου || Ελευθερία Αρβανιτάκη


Είναι γλυκό το πιοτό της αμαρτίας
ποιος είναι αυτός που δε λαχτάρησε να πιει
αυτή την γλύκα της κλεμμένης ευτυχίας
λίγο πολύ όλοι την έχουμε γευτεί

Ιστορία μου αμαρτία μου
λάθος μου μεγάλο
είσαι αρρώστια μου
μες στα στήθια μου
και πώς να σε βγάλω

Παρακαλώ πότε να έρχεται το βράδυ
πότε να έρθει εκείνη η ώρα η γνωστή
που θα φανείς όπως ο κλέφτης στο σκοτάδι
κι από την λαχτάρα η καρδιά μου θα σφιχτεί

Ιστορία μου αμαρτία μου
λάθος μου μεγάλο
είσαι αρρώστια μου
μες στα στήθη μου
και πώς να σε βγάλω
 ΠΗΓΗ
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=5542
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=index&kota=2&letter=&sort=alpha&order=&composer_id=&lyricist_id=&singer_id=248&member_id=


2 σχόλια:

celin είπε...

Τωρα την ειδα αυτη την αφιερωση!!καινουρια αναρτηση ειναι;
οπως κ να εχει,καλοδεχουμενη!
εγω ειμαι του ροκ κ τη ποπ,αλλα για να ειμαι ειλικρινης,εχω ριξει απειρα μεθυσια με ελληνικη μουσικη!
καποιες τεκιλες τις εχω τσακισει κ στο συγκεκριμενο τραγουδι,ωραιο.

Νοσφεράτος είπε...

παλια ειναι ..Κατι εισες γραψει κατα της ριτας εκει νομιζω στο και Α ΚΑΙ ΟΥ ΚΑΙ δαπ νουδουφου κου ..ΟΥΤΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΤΕ

Η Δόξα των σιδηροδρόμων TONY JUDT

 TONY JUDT Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΠΙΜΕΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΑΘΗΝΑ 2013 ...