Αναγνώστες

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

μια παλια μου αναρτηση (25 Ιουνίου 2010) της οποιας το νοημα καταλαβαινω πια εκ των υστερων με ολο αυτό τοΥφος και Ηθος που ,,,:: Γιατί διαφωνω Καθετα με το υφος του:Φεύγοντας,κρεμάστε τα παντελόνια σας στο βεστιάριο της Βουλής.

Φεύγοντας,κρεμάστε τα παντελόνια σας στο βεστιάριο της Βουλής.

Διοτι Πρωτον
 -Υιοθετει μια ΜατσοΦασιστική φρασεολογια  που  δεν εχει καμμιά απολυτως σχεση με την  κουλτουρα της αριστεράς  αλλά με της Ακροδεξιας ή Δεξιας

- Και διοτι Κανει μια εντελώς ΗΛΙΘΙΑ  για να μη πω  τιποτε χειροτερο συγκριση μεταξύ  της Συμβουλευτικής και της Χουντας και της τωρινής Δημοκρατικής Βουλής η οποια επισης δεν ειναι δυνατον  να προερχεται απο την πολιτική κουλτουρα υης αριστεράς αλλά  μαλλον απο τους Βοθρους της ακρας Δεξιαςπου εχουν καθε λόγο να βγαλουν λάδι τη Χουντα

 κοντολογής  Δηλώνω την εκπληξη μου που τετοιες Αηδιες περνιουνται και για ..αριστερές σε μια Μπλογκοσφαιρα και μια .. εκδοχή της Αριστεράς που μαλλον τα εχει ΕΝΤΕΛΏς χαμενα

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Nοσφερατε ακόμα θεωρείς την κουλτούρα του φεμινισμού
-παράδοση των 70'σ- προοδευτική;; Βαθύτατα αντιδραστική και οπισθοδρομική είναι, η αντίληψη εξισωτισμού του φεμινισμού. Είναι αναχρονιστική και προσβlητικη για τη γυναικεία φύση.

Ομοίως είναι και ο political correct φασισμός που έχει αγκαλιάσει στοργικά όλη την gay υποκουλτούρα με τα γνωστά προσχήματα περί ρατσισμού, μειονοτήτων κτλ. Ο χώρος των
"προοδευτικών" αριστερών-φιλελευθερων έχει απαγορεύσει ουσιαστικά την οποιαδήποτε απόπειρα κριτικής προσέγγισης
οποιασδήποτε μειονοτικής κοινότητας , κοινωνικής,θρησκευτικής κτλ με κριτήρια ορθολογικά,επιστημονικά,αισθητικά ή εμπειρικά. Τα δικά τους κριτήρια είναι μονο ιδεολογικά, άρα
δυνητικά οδηγούν σε φασίζουσες και "νεοσκοταδιστικες" αντιλήψεις

Όχι άλλη eυσθαισια για τις λουλούδες πρωταγωνιστές του life style και της show biz. Έλεος με τις κραγμένες και την πρωτόγονη επιθετική ναρκισσιστική επιδειξιομανία της
ιδιαιτερότητας τους,ως σήμα κατατεθέν της προσωπικότητας τους.


Ntan

Νοσφεράτος είπε...

Ntan -ανωνυμε καμμια σχέση με αυτήνα εδώ την αναρτηση ..
Θα μπορουσα να συμφωνησω μεπολλά απο σα γραφεις σε καμμια περιπτωση ομως δεν θα δεχμουνα η οποια αντιθεση στην κουλτουρα ενος υστερικου φεμινισμου κλπ να χρησιμευσει σαν δικαιολογια για την διεισδυση στον πολιτικό λόγο της αρσιτερρας των Ποιο χυδαιων και Βρωμερων οχετών Κλισε της Ματσο Φασιστικής κουλτουρας στυλακι Ψωμιαδο καρατζεφερε οπως στην αναρτηση με την οποια διαφωνώ;
επι της οσυιας εσυ τί γνωμη εεις και ασε τις παρετροπές της Φεμινισμου και της ..γκαιυ κουλτουρας
Συμφωνεις με τη νΒρωμια του τυπου ''Κατεβαστε τα πανετλόνια
και συμφωνεις με τις αηηιδες του τυπου ..Τι Συμβουλευτική της Χουντας τι δημοκρατικά εκλεγμένο κοινοβουλιο;

Σε αυτό εχει κατ ναπεις; καιασε τις..καθυστερησεις

Ανώνυμος είπε...

Ο βαθμός ενόχλησης σου από τον συμβολισμό της φράσης
"..ας κρεμάσουν τα παντελόνια τους.."
αποκαλύπτει την δικιές σου ιδεοληψίες περί αριστεράς και δεξιάς. Μια φράση που είναι μεταφορική μια σειράς χαρισμάτων
(ευθύτητας,ειλικρίνειας, γενναιότητας) που έχουν ταυτιστεί
με τον ανδρισμό και ουχί με την ανωτερότητα του άνδρα.

Αντιστοίχως αναρίθμητες φράσεις όπως τον ήπια, φάγαμε το αγγούρι,πήραμε τον πούλο,κάτσε πάνω,"χεβρακοτηκαμε" κτλ...
μπορούν με την ίδια λογική να κατακριθούν αφού ταυτίζουν
μάη ευτελή συμπεριφορά με την σεξουαλική πράξη από τη σκοπια
του θηλυκού (παθητικis διείσδυσης)..το αντίθετο συμβαίνει με την ενεργητική διείσδυση..πχ to καρφώσαμε (το γκολ),
τον ξέσκισα κτλ. Βλέπεις η γλώσσα και οι μεταφορές της διατηρούν πράγματι την λανθάνουσα παραδοσιακά φαλλοκρατική αντίληψη.

Άλλο αυτό όμως και άλλο η ταύτιση του μεταφορικού σχήματος με τις αντιλήψεις αυτού που τις χρησιμοποιεί
, ιδιαιτερα όταν δεν είναι οι Ψωμιάδηδες.


2. Η ταύτιση με την επιτροπή της χούντας δεν είναι κακή έστω και ως σχήμα υπερβολής...χρειάζεται ταρακούνημα.
Και είναι καλο να υπενθυμίζεται ότι κάποια κάποια πράγματα της "αντιπροσωπευτικής" δημοκρατίας μας δεν διαφέρουν ως προς την ΟΥΣΙΑ τους και τις αποτελέσματα τους από τις χούντες.

Sτο βασικό που διαφέρουν είναι τούτο. Στην ατομική και συλλογική ευκαιρία ελεύτερης έκφρασης που έχουμε σήμερα, αλλα δε βλέπω καμια διαφορα ως προς την αντιπροσώπευση ,την πολιτική διαφάνεια και συμμετοχη.

Ntan

Νοσφεράτος είπε...

Ο βαθμός ενόχλησης σου από τον συμβολισμό της φράσης
"..ας κρεμάσουν τα παντελόνια τους.."
αποκαλύπτει την δικιές σου ιδεοληψίες περί αριστεράς και δεξιάς. Μια φράση που είναι μεταφορική μια σειράς χαρισμάτων
(ευθύτητας,ειλικρίνειας, γενναιότητας) που έχουν ταυτιστεί
με τον ανδρισμό και ουχί με την ανωτερότητα του άνδρα.''

Νταν γιατι το ονομαζεις αυτο ιδεοληψια...; Δηλάδη αν αρισει καποιος να λεει ''Εχεις αρχιδια ρε; .'' εγω εχω καρυδια στο ..παντελόνι μου'' Θα σε Γαμήσω ρε παλιοπουστα και αλλα τετοια που κατα την γνωμη μου ταιριθαζουν ακριβώς στο υφος της ''αριστερής'' ..κειμενογραφου...
αυτο το θεωρεις εκφραση..''ευθύτητας,ειλικρίνειας, γενναιότητας' και οχι διεισδυση της Πιο φασισζουσας ματσο κουλτουρας των Γηπεδων που ελεγε και ο Ιστρουκτορας της Δεξιας Ζαχοπουλας;
Ε μαλλον το θεωρεις .. Εγω το θεωρώ αηδιαστική εισβολή της κουλτουρας της Ακρας δεξιας στο πολιτικο Ηθος και Υφος της Αριστεράς .. Ετσι θυμαμαι εγώ την αρσιτερά ..Να χρησιμοποει ΠΟΛΙΤΙΚΑ επιχειρηματακαι οχι Τζαμπαφασιστοματσομαγκιακα .. Ισως μιλάμε για αλλ αριστερά

Και ο Μουσσολινι τον αριστερό παριστανε.. και ητανε και διευθυντης της Αβαντι


-----

Οσο για το δευτερο

2. Η ταύτιση με την επιτροπή της χούντας δεν είναι κακή έστω και ως σχήμα υπερβολής...χρειάζεται ταρακούνημα.
Και είναι καλο να υπενθυμίζεται ότι κάποια κάποια πράγματα της "αντιπροσωπευτικής" δημοκρατίας μας δεν διαφέρουν ως προς την ΟΥΣΙΑ τους και τις αποτελέσματα τους από τις χούντες.

Sτο βασικό που διαφέρουν είναι τούτο. Στην ατομική και συλλογική ευκαιρία ελεύτερης έκφρασης που έχουμε σήμερα, αλλα δε βλέπω καμια διαφορα ως προς την αντιπροσώπευση ,την πολιτική διαφάνεια και συμμετοχη.
-----------------

θα σου απαντησω αργοτερα ομως υποψιαζομαι οτι -ισως λόγω ηλικιας ή λογω οικογενειακής καταγωγής δεν εχεις την παραμικρη ιδεα του τι σημαινε η Χουντα για τους ανθρωπους της αριστεράς ...

Ανώνυμος είπε...

Αν πραγματικά αγωνιζόμαστε για "έναν άλλο άλλο κόσμο εφικτό" το σουβάλιασμα του παρόντος και του παρελθόντος άκριτα θέτει σε κίνδυνο το στόχο. Αν δεν μπορούμε να διακρίνουμε τη διαφορά ανάμεσα σε χούντα και κοινοβουλευτική, αντιπροσωπευτική δημοκρατία φοβάμαι πως ένα "Άλλος Κόσμος" θα προσδιορίζεται στον χωρόχρονο του ανέφικτου.
Όσο για το "κρέμασμα των παντελονιών" αναρωτιέμαι αν η συζήτηση γίνεται για τα παντελόνια ή για αυτούς που τα φοράνε? Για τη μορφή ή το περιεχόμενο? Επειδή κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι από τότε που παντελόνια φορούσαν αποκλειστικά "άρρενες" και ούτε καν ο Άνθιμος δεν απαγορεύει να τα φορούν και τα "θήλεα", δεν αποτελεί έκπληξη αν μέσα στα παντελόνια δεν υπάρχουν "καρύδια". Πάντα όμως και ανεξαρτήτως φύλου μέσα στα παντελόνια υπάρχουν "οπίσθια". Αν είναι να διαπιστώσουμε που βρίσκονται τα μεγαλύτερα "οπίσθια" -στις χούντες ή στις κοινοβουλευτικές δημοκρατίες?- δεν χρειάζονται "αποκαλυπτήρια" με φανφάρες ή χωρίς. Κοινή λογική και μέτρο αρκούν.
Και όσον αφορά το "κυρίως θέμα" περί των παντελονιών εντός της βουλής ή της έκθεσής τους στο ...βεστιάριο: Προσωπικά, γι αυτούς τους "βολευτές" δε χαλαλίζω τα μάτια μου να τους δω ούτε κουστουμαρισμένους ... πόσο μάλλον ξεβράκωτους. -Φυσικά το αυτό ισχύει και για τα "βολευτικά" ταγιεράκια.
Τώρα, αν κάποιες και κάποιοι θέλουν να γεμίσουν οι δρόμοι και οι πλατείες με φουστανέλες και τσαρούχια, φαντασιώνοντας μια Βουλή των Ελλήνων χωρίς φράγκικα πανταλόνια και κοσμοπολίτ ενδύματα ...θα απέχω από το θέαμα.
bellarossa

Υ.Γ. Όταν χρησιμοποιούμε τη γλώσσα της εξουσίας -και του ανδροκρατισμού/πατριαρχίας- αναπαράγουμε όχι μόνο τη γλώσσα αλλά και την εξουσία και τους μηχανισμούς εκφοράς της.

Νοσφεράτος είπε...

bellarossa
φυσικ΄΄α σημερα τα παντελονια το φορανε και Γυναικες ..
Ομως πολλές απο αυτές φορανε και φουστες ετσι;
Τωρα και τογραφω για να καταδειξω τον Υποκωφο μετα ματσο φασισμό της απιστευτης ''αριστερής '' αναρτησης
φαντασου αντι για τον εδω τιτλο εναν αλλον ''παλιο που...ς βολευτινες ή χαμο..ες κλπ ''φευγοντας κρεμαστε τις κυλοτες σας στο βεστιαριο '' παλικοτες (θυμαμαι οτι το ..''κοτες'' ηταν ενα απο τα βασικα επιχειρηματα της...αεριστερηξς αρθρογραφου ..
Δεν θατανε αολοφανερα ΒΡΩΜΕΡΑ φασιστικό;


Θελώ να πω ..Αν μεχρι τωρα(η τα τελευταια πενητα χρόνια απο τονκαιρο του Γκραμσι τουλαχιστον υπερειχε η αριστερή κουλτουρα

ηταν ακριβώς στο οτι δεν επετρεπε στον ΒΟΘΡΟ της καθημερινής υποκωφης ματσο φασιζουσας σεξουλαικής σκληροτητας να εισελθει στο λεξιλογιο και στον δημοσιο λόγο της

..Αυτήν την ΒΟΘΡΟΠΟΙΗΣΗ και Σεξουαλοποιηση ΤΟΥ δΗΜΟΣΙΟΥ ΛΌΓΟΥ την αφηνε στους Φασιστες και στην Ακρα δεξια ..Μπορει να εχανε σε ..λαικισμό αλλά κερδιζε σε ηθος

Το τι συνεβη ..καπου τωρα τελευταια

Τι τρομερή καταστροφή στα μυαλά και πιθανόν στο ηθος καποιων ...''αριστερών '' ε αυτο ειναι που προσπαθώ να καταλάβω

Νοσφεράτος είπε...

οσο για το
''Υ.Γ1 Αν πραγματικά αγωνιζόμαστε για "έναν άλλο άλλο κόσμο εφικτό" το σουβάλιασμα του παρόντος και του παρελθόντος άκριτα θέτει σε κίνδυνο το στόχο.''

συμφωνω και επαυξάνω ..
Αν το ονειρο ενος '' άλλου κόσμου εφικτόυ"καταλήεξι σε εναν εφιαlτη δειγμα του οποιου βλεπω εδω στην πιο πανω αναρτηση οπoυ διαφορα 'ματσο αριστερά θηλυκά θα επιδεικνυουν τον φαντασιακό φαλλο εκ-σωτερικευοντας- να μη πω τι - βαθυτατα στρεβλές επιθυμιες
καραδοκώντας για να βγαλουν παντελόνια και ετσι να ικανοποιησουν τον ενδομυχο τους''φθονο του πεους''

ε τοτε μαλλον προτιμω αυτονανε κιας ειναι και ξεβρακωτος..

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ  Οι νέοι ίσως δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι αυτά που λέμε τώρα Άυλα στο facebook στη δεκαετία του 70 τα λέγαμε εν σώματι στα πηγ...