Αναγνώστες

Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

Τους εχω βαρεθει

Τους Τεχνοκρατες και τους Δήθεν διαννουμενους
 τους ποιηταδες που φουσκώνουν με τις συλλογές τους
 τους σνομπαριες  καΙ τους ταχα μου τους εντιμους
 Τους ΕΧΩ  ΒΑΡΕΘΕΙ ..

 τους ΠΡΟΦΕΣΣΟΡΟΥΣ που λυμαινονΤαι προγραμμάτα
 που συναλλασονται με ολο το συναφι
και η Παιδεια ολη εχει παει στραφι
 τους εχω
 ΣΙΧΑΘΕΙ ...

 Τον ''λαουτζικο'' που τωρα ΜΙΞΟΚΛΑΙΕΙ
  περιφρονώντας  μεταναστες και αποκληρους
 τον εχω
 ΒΑΡΕΘΕΙ

  βαρεθηκα  καιτους ΝΤΕΜΕΚ  επαναστατες
 στις  πλεον κρισιμες στιγμές τους ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ
 που μας προδίδουν καθημεμερινά
 Αρκει να εχουν γεματη την κοιλιά
Τους εχω
 ΒΑΡΕΘΕΙ..

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

 κινηματογράως και τρο TONY JUDT TONY JUDT Η ΔΟΞΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΠΙΜΕΤΡΟ ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡ...