Αναγνώστες

Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2008

Ευχαριστώ Η :Περι Αλήθειας και Ψεμμάτων ....

1)''Απλά μπορεις να ανατρεξεις σε παλια σου Ποστ οπου οι Καλοι σου φίλοι ....και Δεξιος εμφανιζονται (εν αγνοια τους οι ανθρωποι βεβαια ..δεν φταινε και σε τιποτε ..)

..Να μιλάνε μονοι τους …!!!
2)
''αν αυτό το θεωρείς “απόδειξη”, επαναλαμβάνω: λες ψέμματα.''


3)Δεξιος :''σε ένα ποστ που έγραφα σχόλια μετά τη διαγραφή των δικων του σχολίων ως Νοσφεράτου στα οποία απαντούσα, τα δικά μου έμοιαζαν ακατανόητα.
Αυτό που έγραψε είναι γεγονός αλλά ήταν απόλυτο δικαίωμα του ιδιοκτητη του ιστολογίου.

-------------------------------------------------------------------------------------
Εδώ θα ηθελα να συγχαρώ για την ειλικρινεια του και τηνν εντιμότητα του εναν ξεκαθαρο και εντιμο Αντιπαλο..(τον οποιο παντα εκτιμουσα παρολο που διαφωνουσα εντελώς με τηνεπιχειρηαματολογια του..Ακριβώς για την εντιμότητα και την συνεπεια του ) και για το οτι ΔΕΝ λεει ψεμματα

Με τον οποιο θαθελα πολύ να εχω μια οποιαδηποτε συζητηση Χωρις καποιος να τον εμφανισει οτι μιλαει μόνος του...
Οσο για την υπολοιπη συζητηση Νομιζω οτι ολο και περισσοτεροι καταλαβαινουν .
.

Y. γ αυτα που δειχνει Τωρα Δεν ειναι Αυτά που εννοει ο Δεξιος ..
Συνεπώς Υπάρχουν ΚΑΙ ΑΛΛΑ ...Αυτά που τωρα δειχνεις ειναι μονο αυτά που Αναγκαστηκες να δειξεις οταν ειδες οτι γινεται και Αλλου συζητηση...Και επιπλεον Δεν μας εδειξες Τι ελεγες εσύ και σε τι κλιμα διεξαγοταν η συζητηση . Ασε που σε εκεινη την συζητηση διατυπωθηκαν και απιστευτες απειλές απο μεριας σου
-Φαινεται πως Δεν καταλαβαινει την διαφορά αναμεσα στο ''Επιλεγω να δηλωσω τηνν ταυτοτητα μου για οποιοδηποτε λόγο '' και στο ''Δινω '' αυτους που με εμπιστευτηκαν
-Ελα Χριστε μου!!!
-αρχιζω να καταλαβαινω ..Τελικά ολα ειναι θεμα επικοινωνιας...
(κοιτα στο ξαναλέω αν ειναι αυτό (που ειναι)το Κυριο Ζητημα.
εκεινο με τα λογοτεχνικα ..Ξερεις... . Δεν το εννοουσα..)

---------------------------------------------------------------------------
- Aκου Τωρα ..Επειδή οπως ξερεις κατι παραπανω ξερω απο τον Μπλακ σιπ στις διαγνωσεις εχω να σου πώ οτι διακρινω καποιες μικρες χαραμάδες επικοινωνιας..
Μονο που δεν μπορω να σου τα πώ ολα μαζί γιατί μπορει να αρχισεις παλι να παιρνεις εντελώς αναποδες ..
Απο την αλλη φοβαμαι μην γυρισει και ο Πρωτευουσιάνος απο την βασιλοπιττα και εχουμε παλι Μανουρα ...

(παντως κιαν δεν το εκλαβεις και αυτό στραβά σου αναγνωριζω: εψηνες καλο καφε..Αν και πολλές φορες σε επιαναν τα νευρα σου και τον εχυνες πανω στα μουτρα μας (και ειδικά στα δικά μου..Και φυσικά ξερω οτι φταιγανε τα πολλά Ιμέηλ..του πρωτευουσιάνου .. )
Αντε μπας και βγει καμμια ακρη
-------------------------------------------------------------------------------------

-Στο Γεροντακι τον φιλο μου : Αν ειναι να ανασκολοπιστώ φιλε μου , καλυτερα να με ανασκολοπίσεις εσύ (που εισαι και φιλος)Γεια δες καιρόπου διαλεξε /ο Αλλος να με παρει ...τωρα που χιονια πεφτουνε /και βγαζει η γης χορταρι
(εντω μεταξύ τωρα το θυμηθηκα:Ο Αλλος Θειος , Ο Κομης ντε , λεγοταν και..Ανασκολοπιστής .)
--------------------------------------------------------------------------
Eντω μεταξύ και αν μου επιτρεπετε, θα ηθελα να προβώ εις μιαν Δήλωσιν:
Δεν επιθυμώ Ουτε αυτό που διεγνωσε ο Μαυρος Σιπιος ουτε το Ακριβώς αντιθετον
που διαγνωσε ο Κομεντέιτορ. Μοναδική μου επιθυμια ειναι να επιζησει το Μικρον θαυμα που λέτε..Και να επιστρεψει εκει και η Λαιδη. Μου αρκει να την βλεπω , εστω απο μακρια.Και δινω και την εχυή μου στον νεουιοθετηθεντα μικρανηψιο κιας μη περασε τις επτα δοκιμασιες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ

ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ  Οι νέοι ίσως δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι αυτά που λέμε τώρα Άυλα στο facebook στη δεκαετία του 70 τα λέγαμε εν σώματι στα πηγ...