Αναγνώστες

Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

Μπαταρία: Νικολας Ασιμος. Απο Rock & Ecology


http://rockandecology.blogspot.com/2008/05/in-memory-of-nikolas-asimos-20-years.html


Μπαταρία - Νικόλας Άσιμος

Εκπορνεύεσαι κουρέλι
στην μπορντελοκοινωνία,
ξεπουλάς και την ψυχή σου,
για την υπεραφθονία.


Στην καρδιά σου βάλαν φρένα,
το μυαλό σου παίρνει βύσμα,
για χιλιάδες σαν κι εσένα
θα αρκέσει μια μπρίζα.

Κι η Πνευμονοκονίαση, κι η πνευμονοκονίαση
κι αυτή θα έχει πάψει.
Ρομπότανθρωπομήχανση
και ξύπνοπνευματύπνωσηκαι χρυσωμένο χάπι.

Θα είσαι με μπαταρία,να εκτελείς εργασία
με σούπερ ενημέρωση, τροφή και διασκέδαση
,θα πλέxεις ευφορία.

Για κοιτάξτε με σακάτη,ένα έχω μόνο μάτι.
Μου ρουφήξατε το αίμα,
μα αλογόκριτο έχω βλέμα.

Αποφασισμένος πάντα
στην προσωπική μου μπάντα,
την ψυχή μου δεν πουλάω και το δρόμο μου τραβάω.

Την πνευμονοκονίαση, την πνευμονοκονίαση
εγώ τη συζητάω
ρομπότανθρωπομήχανση και ξύπνοπνευματύπνωση
δε θέλω να τη φάω.


Ξερνάω την μπαταρία,δεν εκτελώ εργασία.
Δεν θέλω ενημέρωση, κορσέ και διασκέδαση,

γουστάρω ελευθερία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οργασμός και χρόνος

 Το δογματικό μυθιστόρημα του οργασμού( η οργασμός και χρόνος) ----------------------σελ 40- 44. «Η ανοησία συνίσταται στην ανάγκη της κατάλ...