Αναγνώστες

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Κοριτσια με τις Σκούπες σας Σερβιδες μου πού πάτε;





Κοριτσια με τις Σκούπες σας Σερβιδες μου πού πάτε;
οταν στον μπλε τον ουρανό εκεί ψηλα πετατε
Και ειστε και πανεμορφες ειστε και συγχλισμένες
κι απ την πολύ την συγχλιση ειστε αγριεμένες
Σερβιδες μου Πενταμορφες στον Ουρανό πού Πατε;
Σας Διασχίζουν συννεφα και μια ομιχλη υγρή
εσας που εγκαταλείψατε την άπονη τη γή

παρεα οι πετούμενοι σας κανουν πελαργοί
Σερβιδες ,το ταξιδι σας ετουτο πως Αργεί…!


Μη ταχα εκεί στον ουρανό, σας φεύγει κανα δάκρυ
οταν αναλογιζεσθε του βιου σας την άκρη

οταν κοιτάτε προς τα μπρός και σας αφήνουν πίσω
τα βασανα κι οι λύπες σας ,κουβαρι ,αχ πώς να λύσω

το αινιγμα σας,την Καρδια,αιωνια Αγάπη ;
Σταυροβελονια;,ή μήπως μια απάτη;

Κοριτσια μου ,Σερβιδες μου στον Ουρανό πετατε
Α χ! πώς να δώσω αδολα αυτό που μου ζητατε;

Νατανε να βγανα φτερα πλαι σας να πετουσα
σαν Αλμπατρός πελωριος στη γή να μην πατουσα

Πλαι σας να μουνα πουλί,στα ματια να κοιτουσα
Τα Σερβικά σας τα υγρα ,να μη λιγοψυχουσα,
 

Αχ ναταν να εγκατέλειπα και ολη τη μικροτη
να Ξαναβρισκαμε μαζί χαμένη τη νεότη
Ερωτικά στα συνεφα να στηναμε Χορό
Να στελναμε στο διαολο τον κάθε Εξαποδώ

Αχ! πώς θα την περουσαμε στα ουρανια τα φινα
Αλλίμονο δεσμευομαι απο ενα μαυρο κριμα

…Σερβιδες ,οι φτερούγες μου ειναι τσαλακωμένες
και δεν ανοιγουνε καλά ,κι ειναι και μπερδεμένες …

Και εχω τις επτα Ψυχες μέσα φυλακισμένες ..
Κι ολες φωναζουνε μαζί να βγουνε οι καυμένες

…June 6, 2007 at 10:12 am

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο χρόνος σβουριζει προς πάσα κατεύθυνση

 Έχετε  παρατηρήσει  το  ποσο    εύκολα     και  ανεξήγητα     χάνονται  -  λές  και τα κατάπιε  η θάλασσα  -   ζητήματα  που  μας  απασχόλη...